Varför ska allt hända mig för:(

Jag, Josefin Mattias och Jennifer skulle fara och köpa lite godis bara, fan vad kan hända?? Jo allt:P
Sen så tänkte vi ta en ragg för att åka lite BMW;) påväg till yg märker jag att däcket är lite konstigt så jag hoppar ut och kollar och ser inget:P Men jag vänder ändå utifall:P Och påväg tillbaka... PANG... Så lossnar hela vänster framdäck och bilen far ner på backen och glider 20m, FAN jävla kuk:P Och värst av allt var att det var mitt fel göt jag hade inte dragit åt muttrarna ordentliget... Sen måtta på allt så när jag väl får under domkraften( har en speciell som ser ut som en pinne) och lyfter bilen så har jag glömt parkerings bromsen och hela bilen far fram och glider 2 m till och min domkraft vriders sig och fastnar så pappa får komma å hjälpa.... Fan för att bara köpa lite godis:) aja nu får jag iallafall nått å skriva:P Men vi fixade det men 2 bultar försvann så får ta det försiktigt ett tag:P Och det blev lite skador på däcket och på framskärmen:P Men skitsamma:) Det gick bra med alla;D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, haha hahah hahahhaaa! Det var roligt att hjulet lossnade!

2009-10-03 @ 15:21:30
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0