Ilska

GARGH vill jag bara säga, så mår jag just nu. Fan vad allt ska vara komplicerat, Varför kan inte alla bli lycklig istället för att bara nåra ska bli lyckliga. Men så är det väl med livet.
Vissa blir lyckliga och vissa olyckliga. Fast än att man vrider och vänder på allt för att hitta en lösning så blir dom aldrig nöjd. Skitsamma det skiter sig i slutändan ändå

Så positiv känner jag mig just nu och det är aldrig roligt. Blir så av då helt enkelt, vill varken prata eller nått. Usch vad det är tråkigt, ähh va fan får ta och hitta på nått nu så man blir lite gladare:) Nya avsnitt av TaaHM, BBT, HIMYM och Heroes har ju släppts idag så man får ju iallafall lite underhållning:)

Nä fy fan det var nog allt för idag. Ska ta det lungt med bloggandet i början har jag bestämt.

Tjineling


Dagens ord: Vid världens ände väntar bara nya problem

Kommentarer
Postat av: jessika

tror mer man har olika perioder i livet man är lycklig/olycklig, och tänk va bra att få vara olycklig ett litet slag för då blir ju allt så himla bra när man blir lycklig igen :)

2009-10-02 @ 21:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0