We all die young

Nä nu så är man lite trötter:) Sitter och lanar lite med grabban:)

You know I'm a cool cat som spelar WoW, alla coola snubbar spelar ju WoW vad jag vet.. host host:)
Nä men det är kul å spela ibland sådär, inte å sitta och nörda. Fast det gör man ibland ändå:P
Jäkligt kallt är det ute nu, är ju till och med frost ute. Och det är ju skitans skönt:D Då blir det ju snart snö och SKOTER:D Fan vad jag vill ha en skoter i vinter:) Planerar å köpa en Polaris Pro X2 men det känns som bara en till grej som jag kommer å ha sönder. Men man måste ju chansa ibland å:P Fast förra gången vi hade köpt en skoter. Det var en Venture 500 och då skulle vi sladda lite med den men jag skulle filma så då fick Magnus göra det istället:) Och alert börja och han snurra runt och klara det, Sen gjorde Jon samma sak, men när Magnus kom så klara han det inte riktigt så han vände å skulle försöka igen, Och när han kommer till kurvan och börjar så voltar hela skotern runt ett varv och delar flyger:P Hade väl haft skotern i en vecka eller nå:P Då kändes det inte så kul:P
Har inte så tur med grejor jag äger:) aja skit på er nu ska jag fan med sova:D

God natt och smell u later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0