I feel like my Tony the tiger would say, GRRRRRRRREAT

Hmm:P Ibland känns livet ganska segt:) Men man kan ju må bra ändå:) Magnus kommer ju snart hem och det är NAJS:D Längtar tills vi ska ut på Järnvägs å ragga brudar:D åt mig då eftersom han har Julia host host;)
Men annars är det som en valig vardag här omkring, ingenting händer:P Men snart är det snö och då är det inte länge tills en viss Mr. Lindkvist fyller 20:D Ohh yeah ska ha världens största partaj, kanske:P Men måste ju ha nått:) Sen så om jag köper skoter så blir ju det ett fin grej under vinter å:D
Vinter är härlig på många sätt:) Man har angling, skoter, enskogen öhhh angling och.... skoter... Jo jul har man ju också:D och öhh hmm..... skoter men ändå:) Det kan ju vara ganska mycke annat najs också fast jag inte kommer på det just nu:P Pingisen har ju också börjat:) Den enda sport man varken behöver vara atletisk eller snygg för å spela:D Och det är ju super kul också:D Jag och Jon vann mot Anton och Alert med 11-1 sist:D Helt sjukt:D
Och i helgen är det ju Loffe cup och då ska jag se Linus köra:D Faaaan vad bra han e på å köra:D Han fick just en spritt ny 09 KTM som han kör järnet ur:D Fan annat det från mig typ:P hehe;) Men det ska bli kul å se när han vinner:D Och sen så är det ju Älgstudsarbal och då kommer ju till och med Janne Krantz på Föne Bygdegård:D Kommer bli Awsome:D Men då måste man ju dricka igen som jag typ gjort varje helg nu hur länge som helst:P får ju lite dåligt samvete när jag super för mycket:P Men full ska jag bli och kul ska jag ha:D Så är det bara:)

Nää nu ska jag nog kolla lite på lite serier:)


Love me or hate, I am who I am!!!

Kommentarer
Postat av: Olle

2009-10-07 @ 23:19:13
Postat av: Olle

Oj, jag skickade ett tomt! Ha ha, jag tänkte bara säga att när jag satt och läste din blogg kom jag på att jag också har en blogg här! Som jag gjorde för ett år och en dag sen, och hade två inlägg i. Så då fick jag ju så lov att skriva ett inlägg till, bara därför... hihi... ointressant fakta, jag vet, men sån står det i din blogg ibland så jag tyckte det kunde stå det i ditt kommentatorsfält med. PUSS

2009-10-07 @ 23:20:41
URL: http://logdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0