Fun In Tallåsen:)

Ikväll har jag varit hos Josefin och gayat lite med lösnaglar och löshår:) Men det var kul som fan:D Sen så kollade vi mycket på youtube och Josefin visade mig en massa bloggar:) Hon är lite blogg nörd men söt ändå:P Sen så gick vi vidare till sängen om ni fattar;) Eller vänta det var i min fantasi.. typiskt:P Aja men det var iallafall en skit trevligans kväll:D Jag fick till och med spela morfar ett tag som dansade med en hola hola tjej;)
Funderar på å börja titta på Idol igen:P Det är ju när det mest spännande börjar:D Tänkte titta ikväll men orka inte:P Tänkte kolla på finalen iallafall men jag och Josefin missa den tyvärr:P Vi spela keyboard istället eller nått sånt:P

Men men tiden rinner som vanligt iväg å nu ska jag kika lite på Supernatural innan jag går å lägger mig:P Måste ju upp och kolla på Loffe cupen:D God natt:)

Kommentarer
Postat av: Josefin

hahaha, din fantasi ja ;D

2009-10-10 @ 11:52:43
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Erik

Eller det kanske var din fantasi:D

2009-10-10 @ 17:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0