Otrohet

Jag satt hos Magnus igår och kom över en av hans brors gamla Slitz tidningar och när jag satt där och bläddra hittade jag 5 starka själ varför man ska vara otrogen så jag satt och läste igenom dom där anledningarna och kom fram till följande.
För det första kan jag inte kalla det där 5 starka själ utan mer dom 5 enda själen som inte funkar alls till alla, Jag menar t.ex att man skulle få ett erbjudande man inte kan säga nej till, det finns inga erbjudande man inte kan säga nej till egentligen om man älskar sin flickvän, då ska det vara att man inte tycker om henne eller snarare hatar henne om man ska vara otrogen mot henne och då är det väl inte ens meningen att vara tillsammans överhuvudtaget.

Ett annat alternativ hämndsex och det tyckte jag var lite intressant men det är ju minst lika meningslöst för han beskrev det som att först skulle hon ha sex med nån och jag skulle få reda på det och sen skulle jag ha sex med nån och göra så hon fick reda på det och sen skulle hon och jag hata varandra och förhållandet skulle inte hålla och då gjorde man visst fel för så här skulle man egentligen göra, Att hon har haft sex med nån annan jag förlåter henne sen har jag sex med nån annan och berättar det aldrg för henne och då skulle visst hon och jag leva lyckligt för alltid och det var nog det ABSOLUT dummaste jag hört för att om nån skulle vara otrogen mot mig från början skulle jag aldrig mer kunna lita på henne så då spelar det ingen roll om jag är otrogen tillbaka, jag skulle absolut inte vilja vara tillsammans med henne längre för att hon skulle äckla mig som fan, jag skulle aldrig vilja kunna sjunka ner till hennes nivå för att få hämnd. Men om vi nu antar att "hon" har haft sex med nån annan och att jag gjorde det här hämd sexet för att få tillbaka så beskrev han att jag skulle ha mycket bättre självförtroende och bättre samvete som om han skulle känna alla i hela världen men alla är ju olika så jag t.ex skulle inte ha bättre samvete alls utan snarare mycket mycket sämre och självförtroendet skulle vara i botten för att jag skulle tycka att jag vore en sån dum människa.
Som jag tror det så kan man inte älska nån om man skulle utsätta förhållandet för det här. Det vore som å hoppa ner för ett stup, man bara faller och faller tills man hamnar på botten och bryter alla ben i kroppen och då är det omöjligt att komma upp igen så man ligger där tills man tillslut dör.

Hade en nästan normal dröm idag också för en gångs skull,  drömde att jag var på simhallen och hade haft fotboll och att jag skulle på bibloteket på cafeterien och handla med Christian Sjöberg och Fredrik Berbres när jag ser Magnus (En utan hår) på skolplanen och vi ska göra nått men det slutar med att han ramlar och slår huvudet så han börjar blöda så jag hjälper han in och tvätta bort det och han gråter och jag med och båda skäms för vi är 20 och gråter och alla små ungar som skratta dom buttade vi omkull, haha det var en "normal dröm" för mig för annars brukar dom handla om annat hemskt.
Men nu ska jag kila

Kwaheri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0