Drömmar är konstiga

Jag hade som vanligt en konstig dröm igår natt, det är bara jobbigt för dom är alltid så jäkla konstiga men så har jag börjat fundera om mina drömmar egentligen reflekterar mitt liv och ju mindre komplicerat mitt liv är ju normalare är mina drömmar. För t.ex så drömmade jag igår (vad jag kommer ihåg) att jag var på en bar och skulle äta mat och innan jag kunde göra det måsta jag se nått sorts monster och kaboom  så är jag i våran ladugård med en tjej(Ingen aning vem) med monstret och det jagar oss och det enda sättet att döda det är att få ut den i solen så vi går ut och den kommer efter och huvudet exploderar på den men ändå så blir det kvar på nå vis.

Sen så går vi in och pratar med det besegrade monstret och den säger att vi ska passa oss för det kommer nya monster och kommer att bränna ner vårat hus så vi springer ut till min BMW och tänker åka därifrån och jag hoppar in i bilen men den andra dörren till passagerar sätet är låst så tjejen kommer inte in och jag ser hur monstrerna närmar sig bakom oss och hur hon skriker på hjälp och att jag ska låsa upp dörren och jag försöker men av nån konstig anledning sitter jag och trycker på knappen som får upp rutan istället och sen så springer hon iväg och jag ser hur monstret är skit sur på mig och är påväg att gå till min dörr och sen känner jag bara hur jag ger upp och hoppar ut ur bilen och då blir allt svart och jag känner mig död och då vaknar jag.

Det konstiga med den här drömmen är att alltid när jag brukar dö i drömmar så brukar jag alltid typ leva och kunna resa mig upp ungefär som att dom misslyckas att döda mig men nu kände jag mig verkligen död. Och nu är det till att tyda den här drömmer vilket jag i och för sig redan gjort men tänkte se om nån mer kanske hade nått att tillägga och i och för sig har ju jag den fördelen att jag vet vad som försigår i mitt liv. Men jag är ingen expert så man vet aldrig vad som händer. Det kan betyda för mycket.

Well well well


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0